View Single Post
Sitat av LP88 Vis innlegg
Det er idiotisk at man MÅ ha koblet til noe man ikke nødvendigvis vil bruke (som potensielt kan hackes for å se og høre alt du foretar deg i stua). Det er bare rett og slett idiotisk at du MÅ ha den i stua om du aldri har tenkt til å bruke den i et spill, snakke eller vinke til Xboxen din...
Vis hele sitatet...
Ja fy faen as, vi burde bare boikotte Smarttelefoner. De har kamera både forran _OG_ bak. Tenk om noen hacker de?!?!?!?!!

Dude, om det er et så ekstremt stort problem, teip over kameraet eller noe da.

Her sier Microsoft: "En annen oppklaring rundt det å dele med en venn: skulle du ønske å spille varen din hos en venn, er det ingen avgift forbundet med dette – så lenge du er innlogget din profil"
Vis hele sitatet...
http://www.wired.com/gamelife/2013/0...ison-xbox-one/

Harrison: Yes, you can. You can take your game around to your friend’s house just as you would today — that’s assuming you have a physical disc — and what we’re doing with the new Live technology is that… with the disc, it’s just a repository for “the bits”. You can put that disc into his drive, you can play the game while you’re there, and then you go home and take that disc with you. But actually, “the bits” are still on his drive. If your friend decides that he really likes to play that game, then he can go buy it instantly, and it doesn’t need to download again. It’s already there. Once he’s paid for it, it’s immediately there.

Det er samme greien med Xbox360: Har du kjøpt et spill på XBL, så må du logge inn hos en venn for å spille det. Har du CDen, så tar du med den. Ser ikke hva du klager over.