View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kommer an på hva du vil få ut av rusen.

Chille på sofaen uten og tenke på noe som helst og bare føle deg KJEMPEDEILIG i kropp og sjel = Opiater

Oxycontin/Oxynorm, morfin, metadon, subutex, kodein, tramadol, heroin osv. Anbefaler IKKE: Heroin, metadon eller subutex. Tramadol og kodein er de to svakeste opiatene på markedet, MEN tramadol kan gi deg anfall i doser høyere enn 400mg, og hos noen i doser så lave som 100mg.

Chille på sofaen med en film, merke at all angst, alle bekymringer og alt av stress i livet blir borte = Benzo

Valium, xanor, rivotril, sobril osv. Ikke bland dette med alkohol, det er som regel ikke farlig for kroppen din, men du kan få totalt blackout og ende opp med å rane en Narvesen og stjele en politibil (uten og overdrive). Og ikke bland det med opiater.

Om du vil bli helt "ape" = Z-hypnotika

Imovane og Stilnoct. Anbefales ikke, du kommer sannsynligvis til å bli ganske så apekatt av dem og ikke huske så mye, tisse på TVn din og skrive masse random bullshit til alle på Facebook lista de.

Chille på sofaen med en stoooor pizza, masse brus, en god film og masse latter = Hasj og/eller cannabis

Hasj eller cannabis eller begge. Anbefaler joint for første gang. Ta 2-3 trekk av jointen, vent 30 min, se om du merker noe, repeat.
Brownies (altså og spise det) anbefaler jeg IKKE første gang, rusen blir MYE kraftigere og varer mye mye mye lengre.

Om du vil feste og ha det moro = kokain, MDMA eller speed, men ingen av de blandet sammen.

Kokain - Koster mye, vanskelig og få tak i god kvalitet uten og kjenne noen som får tak i bra varer, rusen varer i 30-45 min og er meget deilig om du får bra varer, spesielt blandet med alkohol, blandet med alkohol blir det i kroppen din omdannet til noe som heter cocaethylene som er mer skadelig enn alkohol og kokain alene bare så det er sagt.

MDMA - Ikke bland med alkohol, husk å drikk mye vann (men ikke for mye), rusen er vanskelig å beskrive men du føler en ekstrem lykkefølelse, nesten som å vinne 1 mill i lotto x 100 følelse. Anbefaler deg egentlig og ta dette sammen med en venn eller venninne eller kone/kjæreste første gang. Les deg opp på MDMA. Ganske trygt rusmiddel så lenge du ikke tar mer enn xx mg og ikke bruker det mer enn 4 ganger per år max ish.

Speed - Føles ganske likt ut som kokain i grunn, varer lenger, vanskeligere å sove, koster mindre, kan drikke seg stupfull men du føler deg klinkende edru som gir deg en JÆVLA hangover dagen etter.

Se verden på en helt ny måte, oppleve følelser og tanker du bare kan drømme om = Hallusinogener

LSD, sopp, 2C-B (2C-X), DMT, Salvia, Ketamin (i store doser) osv.

Gidder ikke skrive om alle her men av de som er listet opp ville jeg kanskje testet en liten dose 2C-B for å få en smakebit på hvordan det er å trippe. Av de jeg har listet her ville jeg ikke prøvd Salvia, det er ekstremt få som liker trippen de får ut av det, og som nybegynner heller ikke DMT.

Ville gått for en liten dose LSD, liten dose 2C-B eller ketamin av de som er listet opp her.


Men om jeg skulle anbefalt deg noe, noe jeg ikke vil gjøre for jeg vil ikke anbefale noen å ta rusmidler (inkludert alkohol) men da ville det vært:

1: Hasj eller Cannabis i joint
2: MDMA
3: Svak opait ELLER (ikke mix) en benzo
4: Ketamin, 2C-B eller LSD
5: Speed eller kokain

Mulig noen skrivefeil, er trøtt og tar kvelden nå

Det er MIN personlige mening, sikkert andre som har andre meninger, men dette er noe du må finne ut av selv. Google, les deg opp på hva du vil og for all del:

UANSETT HVA DU BLIR Å VELGE, SÅ GOOGLE OG LES OM INNTAKMETODE, ANTALL GRAM ELLER MG OSV OSV OSV !!! Ekstreeeeemt viktig!

Enjoy and stay safe