View Single Post
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
357
Sitat av Mokkasinen Vis innlegg
Jo jeg sliter med restless legs syndromet, faktisk... Hatt det siden jeg var liten. Kommer hver gang jeg legger meg ned. Tok det opp med Legen når jeg var 35. Og svaret var basicly: siden du fortsatt lever kan vi ekskludere ett par faktorer her... Litt sarkastisk..
Vis hele sitatet...
For dette fikk du konstantert når du var på en type søvnanalyse/observasjon? Hvis du har det, så kan det hjelpe en del.

Når det kommer til valg så er det mye å ta av. Siden du bare skal bruke dette gjennom denne perioden så har det ikke så mye å si om det blir et prep fra gruppe c eller b. Mange her som sverger til seroquel, men for min del hjalp det ikke en dritt, ble bare vanskeligere å stå opp. Får du et antidepressiva/psykotika eller antihistamin så er de ganske tilsvarende, effektene kommer i hovedsak på samme måte, afaik.

Det er imovane og stilnoct som er designet til å slå deg ut, alt annet vil/kan forkorte innsovningstiden. Jeg ville valgt imovane, da den muligens kan ha en effektiv påvirkning på tankekjøret du har. Eller er antipsykotikaen nozinan også veldig sterk, du får også et lass med bivirkninger med i samme slengen på sistnevnte spesielt