View Single Post
Det er dritstor forskjell på norsk netflix og amerikansk versjon. Brukte ofte den amerikanske versjonen av netflix før de ble helt nazi på å vpn bruk, da tok det ikke så lang tid før jeg gikk lei av å stadig måtte endre ip eller sjonglere mellom 2-3 forskjellige vpn'er. Har hatt abonnement på netflix siden det kom men synes det er så skralt utvalg på den norske nå at jeg vet ikke om jeg orker å fortsette å være støttemedlem hos dem. Blir ikke brukt så ofte lengre nå, den norske versjonen mangler masse filmer og serier. Og hauger av gode filmer har forsvunnet for oss nordmenn. Geoblokking er djevelens verk og skulle vært forbudt ved lov. Burde vært mer likhet i utvalg. Helt greit at de legger på litt ekstra tid på europa, slik at filmer når å gå på kino først, men hele bransjen bør snu tankegangen rundt geoblokking. Raskere utrulling av kinopremierer slik at det ikke går et år mellom premiere i usa og her hos oss. Og et breiere utvalg. Hadde tilogmed betalt mer per måned om de økte utvalget lg kortet ned ventetiden på store titler og kremserier.

Om du gidder å sjonglere og stadig endre oppsettet så får du masse igjen for jobben. Men så kan du gjøre som mange andre og heller streame fra alternative kilder, helt gratis og med langt større utvalg og alt av serier og store filmer.
Sist endret av random67489; 24. november 2018 kl. 03:31.