View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ble arrestert forrige uke og putta i arresten i 8 timer. Det var en voldssak.

Jeg er en typisk freak som sier "intet å bemerke" til alt mulig, nekter for å ha kjennskap til noe jeg HELT ÅPENBART kjenner til, sier at personen på bildet er en som ligner på meg på en prikk, krever advokat, krever lege (og forsøker å bli tvangsinnlagt istedenfor)... Ja, sånne ting, en typisk freak (Dette var en spøk, men dere tok kanskje poenget)

Det jeg skrev over er for det meste inspirert fra freak. Hvordan jeg forholder meg til politiet avhenger av hva jeg lærer på freak. For noen dager siden lærte jeg meg at jeg i arresten bør oppføre meg som en drittunge i arresten fordi jeg ikke er der frivillig, så heretter skal jeg begynne å skrike og banke i døra hele tiden.

Jeg var i arresten i forrige uke, og der ville de fotografere meg. Jeg nektet dem å gjøre det, og hadde hendene over ansiktet. Jeg sa nei, jeg vil ikke bli fotografert.

Det endte med håndjern på ryggen og politifolk som holdt meg fast mens de fotograferte meg. Det ble jo bilder med lukkede øyne og grimaser, men det er ikke mitt problem.

Poenget er: Det var her jeg lærte å nekte dem å fotografere meg, så hva er dette her for noe?