View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Hehe, artig, for meg er det omvendt. Når ydmyke Tom har vært på besøk føler jeg meg som en voldtatt fjortis. Har så mye angst for å se hvordan jeg har ydmyket meg selv med ydmykhet at jeg ikke våger gå inn på forumet engang.
Vis hele sitatet...
Ta det helt med ro: Han fyren som ikke har sovet på ei uke, men som likevel turer rundt i hastigheter man normalt forbinder med partikkelakseleratorer fordi har halvannen kilo amfetamin av tvilsomt opphav innabords - han gjør normalt en vesentlig dårligere figur! Derimot er det veldig fint å se deg når du er ganske i vater, sånn som nå.

Så, før vi knekker i gang med en ny runde, og siden alle tydeligvis er med på notene akkurat nå: Vi har internt blitt enige om at vi ønsker å holde denne tråden på rett kjøl, mern har samtidig innsett at det fordrer litt mer aktiv innsats fra alle. Det er mange som heier på tøffetom, og det er mange som i ganske krasse ordelag gir inntrykk av det motsatte. Begge deler er fullstendig legitimt, men i en så lang tråd som dette er det lite som ikke har blitt sagt før mange ganger - og da gjerne på mer velartikulert vis. Vi ber derfor at folk modererer seg en smule: Det er ingen grunn til å poste et kort og surt innlegg med et innhold som har blitt skrevet hundre ganger tidligere. Videre har vi observert at mesteparten av de korte, innholdsløse og avsporende innleggene postes som anon og det er egentlig ingen grunn til å poste anonymt i denne diskusjonen mer. Som utgangspunkt kommer vi derfor til å slette alle anonyme innlegg i denne tråden fra nå av. Så regner vi med at alle hodler seg på matta og oppfører seg pent.