View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Jo, helt fantastisk!

Men altså, gir du meg en reiserute via Oslo, etter å ha sprukket én gang på én måned; ja da skal jeg faen meg få i meg noe smack.

Hadde jo bursdag, for faen. På tide å feire!

Vet dere tenker at dette er veien til tilbakefall og bla bla bla.

Men det er det ikke. Jeg kjenner meg selv og jeg vet at jeg nailer dette; med eller uten sprekk i dag.

Som jeg allerede har sagt: jeg er faktisk ikke avhengig sv heroin lenger

Én gang på én måned innebærer selvsagt litt romslig telling av dager. Bare for all the haters doing the Math.

Im still right, though
Vis hele sitatet...
Jeg må seriøst bare le av deg altså, og ikke stygt ment. Jeg heier på deg jeg. Men at du klarer å lure deg selv til å tro at du har klart å slutte med dopen fordi du har vært av i mnd ( pluss minus et par sprekker) og nå sitter på en buss til Oslo og kommer med en haug med dårlige unnskyldninger for å rettferdigjøre en sprekk? Kanskje du skal lese gjennom din egen tråd så innser du kanskje selv hvor sinnsykt det du skriver høres ut. Hvor hektet du egentlig er på heroinen ? Du tar virkelig kaken når det gjelder junkier som klarer å lure seg selv til å tro at de har full kontroll på hele dritten

Sprøyterommet i prinsensgate finner du viss du fortsetter forbi holdeplassen på Brugata,tviler på at det tar 5 timer denne gangen, tok meg 5 min sist gang Bare vit at det kryr med purk der, masse sivile.