View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Shit, tusen takk! Nå føler jeg det! Den forbannelsen og alt det jeg egentlig vil si til deg; det vekket den følelsen jeg har lengtet etter de to ukene det har gått siden jeg bestemte meg for å slutte. Tusen takk, din jævla kødd

Nå skal jeg faen meg vise dere



Tusen takk! Ovenstående innlegg var selvsagt ment som en slags BTW#3, det skjønte du vel.

Men faen heller, hvorfor varer det så jævla kort? Må jeg være sint på noen hele tiden for at dette skal funke?
Vis hele sitatet...
Javel, bla bla bla.
Hvis du ikke hadde vært for feig til å lese tilbake gjennom dine egne innlegg så hadde du visst hvor lite det der betyr.
Du har kommet med slike påstander time and time again - og alltid falt tilbake til det samme, ynkelige kjøret.

Hvis det å skulle *vise meg* at du ikke er en patetisk ynkrygg faktisk skulle ende opp med å hjelpe deg; vel, fantastisk.
Da er jeg en fuckings helt!
Og om det ikke gjør det så får jeg bare, helt enkelt, rett om deg.
Vinn-vinn for min del.

Vær forbanna da vel.
Kall meg gjerne idiot osv.
Gjør ikke meg noe som helst for, så langt, er det du som står for all idiotien.
Prove me wrong.

Her er greia, Chronic420:
Les gjennom tråden. Folk har heiet på Tom, støttet Tom, gitt Tom all mulig support - og det har ikke gjort noen som helst positiv forskjell.
Bare boosta egoet hans til å gape over for mye og tro han får til ting alene mens han egentlig trenger hjelp til de mest grunnleggende ting.