View Single Post
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
357
Sitat av Stingray Vis innlegg
Ikke ta imot Remeron fått det før, fikk hangover dagen etterpå. Seroquel er et godt valg, det gir hangover det også, men jeg erfarer at så lenge jeg tar pillen før 00:00, og sovner, så går det bra.
Vis hele sitatet...
Så basert på din personlige opplevelse, så kan du med sikkerhet si at ts ikke vil ha nytte av remeron? Nøyaktig hvordan vet du det?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har bare et spørsmål. Hva er hensikten med vival behandling på faste doser i lang tid? Har legens råd vært å å gå fast hver dag 3 ganger daglig, eller har du misbrukt på egenhånd? Og hva har opiater med saken å gjøre? det høres merkelig ut å begynne med tramadol og og for å slutte med diazepam.
Vis hele sitatet...
Det er ikke helt uvanlig. Noe sier meg det ikke startet på 3x daglig. Og jeg er enig i det siste du sier.

Anyways Ts, ser denne er gammel, men hvordan går det nå? Hvis du har stått på medikamentet lenge, bør du få hjelp til en mer seriøs nedtrappingsplan. Hvis ikke ville jeg kuttet ned med 5% eller kanskje mer om mulig pr uke.

Sobril egner seg dårlig. Hele planen med en nedtrappingsplan er å bruke et medikament med lang halveringstid. Greit, sobril er bedre enn ingenting men rebound vil starte så tidlig at det blir vanskelig. Om ikke da planen til legen er at du blir "avhengig" av sobril, før du igjen seponerer fra denne med diazepam når tiden er inne?

En anne ting som er rart, er at du etter flere års forbruk merker forskjellen på 12 og 10mg? Er du sikker på at dette er abstinenser, eller er det bare angsten som du har supressa i så mange år som fortsatt er der, og at du først vil legge merke til den når benzoene er ute av systemet?
Sist endret av kmsc; 14. november 2018 kl. 10:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.