View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det er i praksis ikkje skatt for folk under 20. Dei er enten lærlinger, eller under utdanning. I begge tilfeller er skatten i praksis svært liten. Har du 120k i inntekt (studielån er ikkje inntekt) er skatten ca. 10%.

Det eg reagerer mest på i dagens skattesystem er subsidieringa av å eige bolig. Formuesverdien er kunstig låg, og du får skattefrådrag for gjeldsrenter. Det gjer at ved å ha råd til å kjøpe kan du realistisk sett minst halvere boligutgiftene dine - og det er å subsidiere det å ha god økonomi.

For å ta eit kjapt døme. Eg har ei leilighet til rundt regna tre millioner. Skulle eg leigd, hadde det kosta minst 12000,- i månaden. I realiteten vil eit normalt par ende opp med å betale 4-5000 i renter - altså reelle utgifter - per måned på ei slik leilighet. For min del, ~2000,- per månad i renter. Det er ti tusen under det eg måtte betalt på leigemarkedet!
Vis hele sitatet...
Er du et unormalt par på én person, har du spesielt god rente eller er du et normalt par på to personer og deler utgiftene? Jeg lurer på hvordan 4-5000 for et normalt par blir til 2000 for deg.

Bortsett fra det hopper du elegant over utgifter som husforsikring, kommunale avgifter utover eiendomsskatt, vedlikehold og fellesutgifter.

Du sammenligner 12000 med 2000, men det er vel, for å si det forsiktig, helt på trynet?