View Single Post
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Da følger du ikke godt nok med ass, Dutty ble kjapt ganske stor, med de fordelene og ulempene det åpenbart har ført med seg.
Vis hele sitatet...
Hehe, nei altså er ikke så mye inn i norsk rap, mye piss der ute. Men har fremdeles et relativt godt grep om norsk undergrunnsrap. Har flere kamerater som driver på der også. Men vet ikke, har ikke TikTok og vurderer å slette andre sosiale medier så kanskje derfor?

Uansett som Dodecha nevner, tenker det er helt greit satt akkurat på noe fra han på spotify nå. Og hvis dette er noe som folk mener er bra må jeg lure. Høres bare ut som en dårlig parodi av en enda dårligere «artist»

Hvis dette er hva norge anser som bra så begynner jeg å lure… men skrur av nesten all bruk av autotune

https://open.spotify.com/track/0kNR4...LA&dl_branch=1 (Dette er hvertfall snikpromo)




Da må jeg si disse gutta leverer saker!

Sitat av stinkdyr Vis innlegg
«HALLO» av Isah & Dutty Dior som du snakker om har ikke 20 mill kjøpte avspillinger.. lol. Den sangen var svært populær da den kom ut og en av Norges større hits i 2019. (?) Gikk også viral i store deler av Skandinavia.

Så skulle gjerne visst hva ditt grunnlag er for at den har så mange kjøpte plays.
Vis hele sitatet...

Satt på 3 sekunder, hadde jeg hatt muligheten hadde jeg sletta alt fra Spotify selv
Sist endret av 420master; 6. juli 2021 kl. 16:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.