Tråd: Sexpartnere
View Single Post
Sitat av Sinken Vis innlegg
Selv om det er helt irrasjonelt, er det også noe man ikke bare kan "tenke" bort i en fei. Ellers hadde ikke sjalusi fantes.
Vis hele sitatet...
Selvsagt men det hjelper da å forstå at følelsen er irrasjonell, altså du gir sjalusien ingen mening. Da tror iallefall jeg den vil dempe seg litt etterhvert. Dette er helt sikkert individuelt. Om man tilegner sine slitsomme tanker mer energi en hva dem burde blir dem mye større en problemet i seg selv. Sjalusi blir som en angst som avler ny angst.
Han sier jo selv han ønsker å fortsette forholdet.

Sitat av prick Vis innlegg
Jeg er glad i jenta, og ja - jeg har ikke lyst til å bryte av, føler det blir vel feigt og.
Det er ikke bare dette med antallet, for det kan jeg leve med. Så vanvittig usikker er jeg ikke på meg selv, men det er mer måten det har foregått på. Jeg ble fortalt at hun hadde vært med 4 stk, meg inkludert innenfor 4 uker (jeg var sist). Her var hun tilogmed gravid og tok abort, 2 uker før hun traff meg. Nå er dette lenge siden, så det burde kanskje ikke ha noe å si.

Tar uansett til meg rådene, greit å høre andre synspunkter
Vis hele sitatet...
Om det er lenge siden burde det ikke ha noe å si. Om dama lyver til deg så er det problemet, ikke antall sexpartnere. Du må tenke på hvordan det blir imorgen og evt lengre frem i tid.
Sist endret av moonlord; 10. januar 2017 kl. 20:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.