View Single Post
Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Jeg har ikke feiltolket denne situasjonen. Jeg har også opplevd andre ubehageligheter i denne butikken tidligere. Jeg er faktisk en oppegående og rusfri person som ikke går rundt med vrangforestillinger av noe slag, så vær så snill og ikke kom med flere nedlatende vurderinger som om at det er meg det er noe galt med.


Jeg feilvurderte ikke denne situasjonen, de bøyde seg ned og gliste. Det hadde ikke noe med smiling å gjøre..
Vis hele sitatet...
Det var da voldsomt så selvsikker vi skulle være på vår egen evne til å tolke andre mennesker da!

Jeg tok meg friheten til å se litt av dine tidligere tråder her inne. For det første kan det godt hende du er rusfri nå, men det er åpenbart utifra trådene dine at du ikke alltid har vært dét. Det er uansett irrelevant slik jeg ser det. Videre ser jeg at du har startet flere halv-paranoide tråder, bla. to forskjellige tråder der du hevder at telefonen din blir avlyttet. I tillegg har du opprettet endel spekulative tråder der du utviser stor mistenksomhet ovenfor andre mennesker og hvor du i enkelte tilfeller ønsker å eskalere relativt små konflikter gjennom feks. søksmål.

Dette trenger selvsagt ikke bety så veldig mye, men inntrykket jeg sitter igjen med er at du har tilbøyeligheter til å være litt paranoid. Mikser du det sammen med generell mistenksomhet og det at du egentlig virker å være konfliktsøkende ser man at det stemmer rimelig bra med inntrykket du gir i denne tråden her. Jeg er nokså overbevist om at problemet er deg og ikke de butikkansatte.