View Single Post
Er knight rider en wannabe ghostrider ? Ghostdriver var sinnsyk, hayabusa turbo'n med påståtte 499hk og den drøye kjøringa med den sorte gsx'n. Han har jo purken kjørt rett ned ett par ganger. Men han hadde noen episoder med bil også

De gode gamle get away in Stockholm filmene var kule

Jeg tipper det har vært mange som har prøvd med drone, men får ikke frakta store mengdene og man kommer ikke så langt med en drone som har 200g hengene under, med mindre man kjøper en stor drone spesielt til og løfte tungt, men de koster skjorta, bråker og tiltrekker seg mye oppmerksomhet

Ubåten til Madsen var jo til salgs for ikke så lenge siden, men jeg føler meg også ganske sikker på at det ligger en ubåt eller 2 ute i Skagerak og følger med på trafikken, de hadde nok reagert på en ubåt som kom innafor området sonaren demmes søker på. Kjipt når det dukker opp en 5x så stor ubåt opp vedsina deg når du kommer dit du skal

Føler fortsatt at en båt som kan toppe 80-100knop/150-180km er det tryggeste valget, da rekker man over på så kort tid at purken ikke rekker å mobilisere.

Strømstad - Vestfold på 15-20min eller noe sånt, Skagen - Agder på 45min skal være oppnåligt de dagene det er speilblankt.
Sist endret av gotta_love_dmt; 24. januar 2020 kl. 10:05.