Tråd: Badtrips
View Single Post
Har også hatt en dårlig en på hasj, Jeg røyka bøtta da^^
Jeg trakk inn, så satt vi der i et minutt ellerno så fant de andre ut at vi skulle gå til skolen igjen så jeg reiste meg opp og da kjente jeg plutselig at jeg fikk skikkelig "light head". Jeg sa det til de andre, merka at det blei verre og verre og plutselig streiker synet mitt, jeg kunne cirka ikke se en dritt.

Det ble så utrolig varmt at det ikke var mulig også og jeg kjente pulsen dunka i hodet som om noen hadde lagt kinaputter i hodet mitt (bokstavelig talt). Jeg faller mot bakken og prøver å reise meg, så faller jeg bakover og skaller hode i et tre, så er jeg down for count i cirka tre minutter, husker jeg hørte "hallo, kan du høre oss? e du der?" men fikk det ikke med meg, Tror jeg besvimte.

Så blir jeg bevisst igjen men synet og det er enda fucka, så jeg får panikk og tenker bare på vann fordi jeg ble så tørst at det var SYKT! Jeg prøver å gå bortover men faller mot bakken på hvert skritt, faller i grøfta, i gjørma osv. Så tør ikke jentene som hadde shittn være der lenger så de går ned til skolen og kompisen min går på butikken og kjøper vann, da kryper jeg inn i skogen og ligger og ser oppover i et minutt cirka så går det over...

Husker når synet mitt ble bra igjen, så var alt så utrolig vakkert så jeg tenkte "Er jeg død nå? Er jeg i himmelen?" så gikk jeg nedover og satt meg mitt på veien og hadde noia for å stå oppreist for mye^^


Var JÆVLIG!