Tråd: Badtrips
View Single Post
Røyka 10x salvia engang. Husker jeg trakk inn så plutselig (Slutta å tenke her så er vanskelig å forklare) merker jeg at det har gått flere år forran øynene mine på under 1 sekund, jeg hadde pratet med folka jeg satt med i flere år og når jeg "kommer til meg selv" kjenner jeg at en kraft får meg ned mot bakken, prøver å stå imot men det går ikke. Så kjentes det ut som om jeg falt i koma ellerno, og når jeg "våkna" fra det komaet var det som om den verden som VIRKELIG er virkelig var en drøm, og salviaverden var den ekte verden.

Jeg hadde nå glemt alt om at kompisene mine satt rundt meg, at jeg hadde en familie... Ja tilogmed at jeg var et menneske, alt jeg visste var at tiden blei til en fysisk ting som jeg sloss mot, forran øynene mine gikk det sekundet jeg datt mot bakken igjen og igjen i repeat, nesten som når det hakker i plata på cd spilleren bare mye mer "smooth" og i drittrask hastiget.

Jorda og tiden prøvde å smelte sammen med meg, det var som om de sloss om meg... kjente at halve kroppen min satt fast i jorda og andre halvdelen satt fast i tida. Dette freaka meg extremt mye ut så jeg prøvde å reise meg opp, Det som nå sjedde (VAR DRITTSKUMMELT!) var at det var som om jorda tok slipp på meg, men tida tok totalt overhånd, Mens jeg reiste meg opp så gikk det sekundet fra jeg datt i bakken til jeg hadde reist meg opp igjen og igjen i repeat. Gikk ikke å komme ut av dette så jeg prøvde å springe bortover og da, plutselig ser jeg tre bøker som er på linje loddrett. Alt er svart rundt de bøkene, jeg bare ser tre bøker der sidene blar om cirka hvert sekund. Det jeg ser på sidene er rett og slett verden, i bøkene ser jeg verden fra den synsvinkelen jeg hadde før, men nå er jeg en person som ser i en bok og boka er verden. Den øverste boka er nesten med havet, den midterste er litt lenger bak og den nederste er enda på bakken. (Tenk deg at øverste er hodet mitt, midterste magen og nederste føttene ellerno) Så plutselig tar noe tak i meg og jeg hører "Ro ned, du har røyka salvia, ingenting av det her er ekte" Og da sjønte jeg det, så sto jeg og holdt rundt han og lukka øynene og roa meg totalt ned, kjentes ut som jeg lå nede helt avslappa når jeg sto oppe.

Dette var en ekstremt freaky og skummelt opplevelse, akkurat når jeg prøvde å reise meg var det som om noe/noen prøvde å roe meg ned med en sang. Var en skikkelig latterlig sang, en person, Tror at dette var salviadama som prøvde å roe meg ned^^

Har lagt ut tripprapport fra dette men dette ble mer detaljert og man får vite mer om mine tanker osv.