View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tok soppen rundt kl 13. kvalmen er over, men jeg føler ikke for å gå på butikken etc.
er en tur på butikken realistisk senere i dag/kveld? Skjønner om dette er vanskelig å svare på,og det var seff dumt å ta sopp før jeg planlegger tur på butikken osv.. jeg kjedet meg og tenkte at jeg skulle ta litt mer enn mikrodosen på sopp.

Kan jeg forstå det slik at kvelden blir som en hvilken som helst annen kveld? Jeg merker at det dabber litt av allerede, men det er fortsatt en tilstand jeg helst vil ut av
Vis hele sitatet...
Du må nesten vente og se om hvordan kvelden blir. Men det som slår meg rundt det du skriver er at du muligens prøver å kjempe litt imot den ubehagelig følelsen og sitter å venter på at det skal gå over. Har jeg rett?

Av min erfaring så blir det bare mer ubehagelig og tiden går enda saktere med en slik tankegang. Prøv å aksepter at dette var litt kjipt og slå deg til ro med at du skal ha den "merkelig" følelsen en liten stund til. Jo mer du kjemper i mot og prøver å bli normal, jo tyngre blir den merkelig følelsen. Uansett, du har tatt en liten dose sopp som var veldig lurt av deg siden du er på nybegynnerstadiet. Nå har du opparbeidet deg ny og nyttig erfaring med soppen.