Tråd: Crystal Meth
View Single Post
Begrenset Utgave.
SpeedBenzo's Avatar
73
Sålenge du ikke har erfaring med innbrudd hadde ikke jeg stjålet metylamin. Er nok ikke bare én dør du må gjennom med en stor tønne.

Derfor bør du bestille efedrin på nettet. Som du sikkert skjønner avhenger yield av hvor mange gram efedrin du tilfører. Ville selv satset på å legge inn stor bestilling på h**hboard hvis du har precursor liggende.

Så selv hele Breaking Bad igjen i november og er rimelig mange pillebrett med pseudo de bruker for å få avkastning. I ene episoden tar Badger med en stooor bag full av pseudo-tabletter. Var vel 3 yields de fikk av det så legg fra deg tanken om å produsere flere hg hvis ikke du har muligheten til å ordne et LASS piller og precursor.

Mener og å huske at minst 2 av stoffene man trenger er ulovlig og/eller vanskelig å skaffe. Rød fosfor og et annet stoff. Samt efedrin som du trolig må skaffe fra en shady bodybuilder fordi pakkene 100-glass blir stanset alle og enhver.

Hva slags kjemikalier sitter du på nå, og hva trenger du hjelp med å skaffe?

Btw: Ikke tenk på kvalitet nå... Så lenge du ikke har et labratorie blir nok dette kun et par gram ekstra du kan være «stolt» av. Tvilsomt at det vil lønne seg så lenge du ikke finner pseudo lokalt. Man finner amfetamin og metamfetamin i alle slags farger og fasonger i alle slags %-styrker SVÆRT billig her i Norge. Hvor gammel er du, for jeg hadde lyst å produsere meth når jeg var yngre men fant fort ut at det ikke er bare-bare.
Sist endret av SpeedBenzo; 4. januar 2020 kl. 23:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.