Tråd: Badtrips
View Single Post
Hei

Testa å spise kanskje 0,4-0,5 med rein keef for første gang her en dag, knuste opp i mindre biter og svelgte ned med vann. Var klar over at det skal ta tid før effekten kommer pga. fordøyelse, men kjente ingenting den kvelden. Dagen etter sto jeg opp i normal tid, var helt ok i formen, så tenkte dette bare var waste.

Rulla meg en litta ei på formiddagen, blei "poppd" som vanlig. Bare 15min. senere ellernoe kjente jeg et sjukt ubehag i hele kroppen, uten å innbille seg noe. Rommet jeg satt i og følelsene var helt annerledes, trodde jeg hadde fått meg noe annet, helt til jeg kom på at jeg svelgte dagen før.

Følte at jeg tura helt, begynte å skjelve som faen i hele kroppen, lå vel en time under dyna og bare skjalv. Sovna etterhvert. Var ikke noe vanlig cannabisrus for ei femmer dette her, ikke som jeg er vant med ivertfall.

Noen som har opplevd det samme? Quote fra enellerannen side jeg googla;
"Many have reported that eating cannabis is much more akin to a hallucinogenic trip (like mushrooms or LSD) than a leisurely joint. This may be disadvantageous depending on your set and setting."

Formeninger? Detta var ivertfall skikkelig ubehagelig!