Tråd: Badtrips
View Single Post
Nå er jo som nevnt ikke noen storforbruker av stoff, og det begrenser seg til brunt og grønt, har ikke noe behov for å utforske videre.. Uansett, et par uker i året er jeg på ferie i nord hos et par kompiser, begge godt innrøyka, han ene og eldste av de to, "baldrian", et levende leksikon når det kommer til sorten. Nok om det, i år fikk jeg en aha-opplevelse på hasj, av beste sort må vite ;-) Har før kun røyka med den fine lille hodeskalle-pipa mi, men i år så var det to typer bonger tilgjengelig.

Dagene gikk, masse god mat, enestående tur-kokker begge to, mange timer utpå vannet med fiskestanga, og mye godt mekk.

Siden jeg er en sindig kar som ikke er på leit etter den vanvittige turen, så gjorde jeg det klart at jeg lader bongen sjøl, noe som selvfølgelig er helt greit for de to. De lader litt mer enn meg kan man si ;-)

vel, dagene gikk, mange fine kvelder med "hatten" godt trekt nedover hodet, og noen gode omganger ludo.. hyttetur er hyttetur..

Bongen som var mest i bruk var en med chock, men den siste dagen var det chockless`n som skulle brukes.

kvelden er fin, mekket underveis. De trekker seg ferdig, og det var da jeg bestemte meg for å la den eldste lade for meg..

Det ble sideveis etterhvert. Jeg trakk ferdig, ludobrettet ble gjort klart, hvor jeg til de to sin store begeistring sier at dette blir tidenes runde med ludo, for at det kom til å smelle godt kjente jeg at det ikke var noe tvil om.

Og jøjemeg, eneste jeg fikk gjort var å sitte med albuene i låret med håndflatene under haka, enda var det hele veldig veldig greit i hodet :-) Men så begynte pulsen å hjertet å slå no gæli, øya kjentes ut som de skulle hoppe ut av skallen, synet var helt på ville veier, så kun rett foran meg, som i en tunnell, og hvert sekund føltes som hvert sekund.. Varm som en steamkjele, ja og nei var det eneste jeg klarte å si, men de holdt meg igang med ludo`n, snakka vanlig med meg, forklarte litt om ditt og datt, og ting begynte å føles greit en liten stund inntil jeg lente meg tilbake i lenestolen, da var det hele igang igjen.

Fant fort ut av at komfort-stillingen var utgangspunktet, med albuene i låret og haken i håndflatene.

Men jeg klarte å spille ludo da, men det er vel ingen overaskelse at jeg tapte grundig.

Lyst og fint ute, og det ble bestemt at båten skulle utpå vannet og storfisken skulle taes.

Jeg for min del holdt meg i hytta, satt meg i godstolen med Magnum på tv`n.. Ut for å pisse, meget ustødig, men det var godt med frisk luft. Og kjente at det var godt å strekke på beina.

Når jeg kom inn og satt meg igjen, var alt bare veldig behagelig, det begynte å avta, og iskald cola har aldri vært så godt, sammen med en sigg :-)

Dette er vel det nærmeste jeg kommer en bad-tripp, selvom jeg ikke fikk helt den store noia`n av det, ble bare litt skremt der og da mens alt pågikk, men at de to satt der og "guidet" meg flott gjennom det med største selvfølgelighet og den største ro, gjorde nok sitt til at jeg kom ut av det med æren i behold..

Hadde nok ikke innbilt meg at hasj kunne få til dette med meg, men førstegangs bong-røyker og et sterkt mekk lagd av en som har røyka i 20 år, gjorde nok susen..


En "artig" erfaring å se tilbake på må jeg si..

Og jeg fikk min revansj i ludo.