Tråd: Badtrips
View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av experance
lasse,jeg har hatt akkurat den samme opplevelsen du har hatt, dette skjedde faktisk igår.
Jeg satt oss noen kompiser og vi rulla jointer,røyka bang og bøtte, pluteslig kjente jeg at ikke pusta og gispa etter pusten, så begynte hode mitt og gå.
Tenkte at alt nå går til helvette,at jeg dør eller kommer til og bli sånn, jeg tok på jakka,sa hade og gikk, det var ganske langt fra kompisen min og hjem så tenkte at jeg ble bedre med litt frisk luft osv.
Når jeg kom hjem hadde det heller ikke stoppet, tenkte på alt mulig driit,som jeg hadde gjort feil osv, skikkelig noia.
Så når jeg endelig for sove og våkner opp dagen etterpå, så føler jeg meg ikke fjern men tankene mine og følelsen i magen har ikke gått over, nå er det seint dagen etter og jeg håper på at denne følelsen går over etter en nattssøvn til. NOIA ass! skal aldri røyke mer, tenk om jeg blir sånn!?
Vis hele sitatet...
Det har blitt sagt mange ganger før her, men jeg føler at det må presiseres igjen:
Ikke undervurder effektene av cannabis/hasj, effektene kan ta litt tid før de kommer, så røyk litt, vent en stund og se an effekten.
Alt for mange som behandler cannabis som et hurtigfungerende rusmiddel, det tar faktisk noen minutter før den skikkelige effekten slår inn.