Tråd: Badtrips
View Single Post
Sitat av Lasse
Har også hatt en del bad trips på pot/hasj, men det er vanskelig å huske hva som skjedde da jeg har vært rimelig fjern alle gangene.

Men alle sammen går på at jeg kjører tankene mine fast på en ting og så greier jeg ikke å tenke på noe annet. Som oftest er dette kjipe ting om meg selv, feks at jeg greier å se på meg selv fra noen andres synspungt (tror jeg da) og at jeg da inser hvor kjip jeg er mot dem.

Når jeg legger meg for å få sove får jeg noe jeg ikke vil kalle halusinasjoner, men det er i samme retning. Har jo etterhvert skjønt at cannabis fremhever føelsene så når jeg da legger meg så kan jeg føle nesten hvert organ i hele kroppen. Når jeg svelger så kjenner jeg det jeg svelger helt ned til magen ol.

Dette tok helt av i går da jeg følte at jeg blei sliten av å puste, altså sliten i pustemuskelen. Og jeg måtte hele tia konsentrere meg om å puste, hvis jeg ikke gjorde det glemte jeg å gjøre det så jeg tok meg selv i det flere ganger.

Jeg tror ikke dette kunne vært noe skadelig på noen måte, for å puste er jo en refleks så jeg er sikker på at jeg ikke hadde dødd av det. Men det er skremmende når man er så fjern at man ikke greier å komme "ut" av det. Eller få tankene over på noe annet.

Det er kun noen få ganger at jeg er så fjern at jeg ikke greier å tenke at det bare er hodet mitt som fucker med meg. Vanligvis greier jeg til slutt å få tankene over på noe annet.

Noen som har lignende opplevelser ved bruk av cannabis? :P

Det er vel snakk om at jeg har røyka 1-2g aleine. Eller det er sånn etter at jeg har regna ut total mengde hasj delt på antall personer. Noen ganger er det mindre også :P
Vis hele sitatet...

lasse,jeg har hatt akkurat den samme opplevelsen du har hatt, dette skjedde faktisk igår.
Jeg satt oss noen kompiser og vi rulla jointer,røyka bang og bøtte, pluteslig kjente jeg at ikke pusta og gispa etter pusten, så begynte hode mitt og gå.
Tenkte at alt nå går til helvette,at jeg dør eller kommer til og bli sånn, jeg tok på jakka,sa hade og gikk, det var ganske langt fra kompisen min og hjem så tenkte at jeg ble bedre med litt frisk luft osv.
Når jeg kom hjem hadde det heller ikke stoppet, tenkte på alt mulig driit,som jeg hadde gjort feil osv, skikkelig noia.
Så når jeg endelig for sove og våkner opp dagen etterpå, så føler jeg meg ikke fjern men tankene mine og følelsen i magen har ikke gått over, nå er det seint dagen etter og jeg håper på at denne følelsen går over etter en nattssøvn til. NOIA ass! skal aldri røyke mer, tenk om jeg blir sånn!?
Sist endret av Dodecha; 9. september 2008 kl. 19:44. Grunn: Punktum, komma og avsnitt