View Single Post
Dette temaet har nok blitt tatt opp før, men til tross for iherdig søking både på engelske sider og rundtomkring på freak så er alle svarene jeg får så frem å tilbake at det er vanskelig å bli klok på.

Tingen er at jeg dessverre har pådratt meg kronisk bronkitt, og slutter jeg ikke med røykinga så er det nok en god sjanse for at pneunomi vil utvikle seg en dag. Så jeg ser etter alternativer måter å innta hasj på, både for kosens skyld og fordi jeg til en viss grad bruker det som medisin både mot en smertetilstand og kraftig adhd, å slutte er altså ikke et alternativ. Så det jeg trenger en en god vape som fungerer på den type hasj som er vanlig her i Norge, spesielt siden god pot er så vanskelig å komme over (bare masse dårlig cura skunk rundt her jeg bor)

Vet at spising også er et alternativ, men liker virkelig ikke tanken på at det må så mye til for å oppnå god funk, blir fort veldig dyrt i lengden.

Så beklager om jeg gjentar et spørsmål som er stilt hundre ganger før, men har dere noen peiling på en god vape som funker bra på hasj uten så alt for mye styr rundt det?

Tusen takk på forhånd

Mente selvfølgelig emfysem og ikke pneunomi.. My bad
Sist endret av Cityreefah; 31. juli 2016 kl. 14:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.