View Single Post
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Det ser ut til at du glemmer kitt at "smaken er som baken" og så videre. Ellers så går en del andre ting enn utseende inn i ligningen også, slik som oppførsel og personlighet.
Vis hele sitatet...
Helt sant, har desverre ett stort problem på den fronten også.. depresjon og angst har forandret meg fra å være en ganske sosial og "morsom" fyr (ifølge andre) , til at jeg har blitt en svært lukket gutt som ikke lenger har en personlighet. Nå eksisterer jeg bare som ett tomt skall.

Fungerer greit sosialt når jeg har alkohol innabords, problemet er at når jeg først drikker så slutter jeg ikke før det har blitt altfor mye. Blir fullere enn alle andre og driter meg såpass ut i fylla at jeg ikke tør å snakke med noen av de når jeg møter dem i edru tilstand på universitetet i ettertid.

Sitat av something Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takk for tipset, skal se om jeg får mannet meg opp å lagt ut et bilde der etterhvert.

Sitat av lokomokokoko Vis innlegg
Lag bruker på diverse dating apper og se hvor mange matches du får?
Vis hele sitatet...
Tenkt mye på dette, de fleste på min alder bruker tinder, virker dog som om alle legger ekstremt mye arbeid inn i profilen sin, med 6-7 bilder, både selfier og bilder som andre har tatt av dem.
Er kanskje litt kamerasky, og vet faktisk ikke om det finnes et eneste decent bilde av meg som noen andre har tatt. Og regner med om jeg lager en profil med 1-2 selfier av meg selv så blir det litt tynt eller?
Sist endret av Oksygentyven; 28. mars 2022 kl. 20:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.