View Single Post
Sitat av Arex_x Vis innlegg
Okei. Jo, det jeg mente var at når du sier det henger på Israel, at Israelske politikere vil ha krig. Eller de er ansvarlig for at det er krig. Jeg ser bare ikke at det stemmer. Jeg ser at det Israelske millitære går langt for å unngå å skade sivile. At Israelske politikere vil ha fred. Israel angriper ikke hvis de ikke blir angrepet først. Eller ... er du i tvil om dette?
Mens palestinske millitære søker å ramme så mange sivile som mulig. Palestinske politikere forbanner israel og er ekte jødehatere. De står på et podium og forbanner Israel og jøder. Man må ikke lese mellom linjene. Dette er noe de sier rett ut.
Du må strekke det langt og gå til omtrent konspirasjonsteori nivå for å svartmale Israel.
Jeg synes ikke det alltid har mye for seg å drive å poste linker hele tiden. Det samme med å drive å spørre om bevis hele tiden. Men hvis du vil overbevise meg om at Israelske politikere VIL ha krig må du vise meg det.
Vis hele sitatet...
Og hvis du skal overbevise meg om at palestinske politikere VIL ha krig må du vise meg det. Men du er jo ikke så glad i å spørre om bevis eller komme med kilder.

Så da kan vi sitter her da, med hver vår mening og hvert vårt hylekor mens vi holder oss for gode for bruk av kilder, for det syntes vi ikke har noe for seg. Hva er egentlig poenget da!?

For eksempel skulle jeg gjerne likt å se deg underbygge påstanden om at

Sitat av Arex_x
Palestinske politikere forbanner israel og er ekte jødehatere. De står på et podium og forbanner Israel og jøder.
Vis hele sitatet...