View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av cplpro Vis innlegg
1. Det er ikke en dritt du kan si for å få meg til å endre mening.
Vis hele sitatet...
Eg har ikkje til hensikt å få deg til å endre meining; det er åpenbart ei tapt sak, men det er jo litt fagert at du innrømmer det for deg sjølv.
Sitat av cplpro Vis innlegg
2. Den tråden du tar opp hvor jeg enkelt og greit spør "stemmer det at jøder kontrollerer vestlige land"?, la meg si at når jeg hørte det av noen(ikke araberere), for første gang , så syns jeg det utsagnet hørtes idiotisk ut i første omgang, og trodde 0 prosent på den gang og fortsatt 0 prosent på det idag(hvem faen tror de at de er, bare fordi at de har USA som støtte at de kan reise verden rundt å kontrollere?, for en bullshitt teori). Men jeg stilte spørsmålet den gang fordi jeg var interessert i hva andre tenkte og fikk gode svar derfra(inkludert deg)
Vis hele sitatet...
At du stiller spørsmålet etter å ha lenka til ei wikipediaside som avviser det som eit historisk falsum, til dels brukt som grunnlag for folkemord, seier ein del om verdssynet ditt. Du har underbygd det i denne tråden.
Sitat av cplpro Vis innlegg
4. igjen: Jeg drar ikke alle jøder under en kam, samtidig som jeg ikke drar alle muslimer under en kam.
Vis hele sitatet...
Skal eg sitere deg?

Når det er sagt, så fordømmer jeg "ikke" alle jøder, og drar ikke alle unner en kam, men når det gjelder israel folk og spesielt Zionister, så ja: Der skulle hitler gjort en bedre jobb.
Vis hele sitatet...
Det skreiv du. Med all mogeleg velvilje i verda er det ikkje råd å lese det på annan måte enn at du meiner at Hitler burde fullført folkemordet. På kva måte er det ikkje å skjære alle jøder over samme kam?

Om du ikkje ser det mangler du heilt ærleg gangsyn.
Sitat av cplpro Vis innlegg
De er helter, og kriger for å beskjempe alle Israelerne og Zionistene. Jeg heier på dem hver eneste dag.
Håper de snart får støtte og vinner krigen.
Vis hele sitatet...
Dei er terrorister som held befolkinga i Gaza som gisler. Eg har forståelse for at mange palestinarar til dels sympatiserer med Hamas, på grunn av den kompomisslause linja dei står for, men samtidig er det åpenbart at det dei held på med ikkje tenar det palestinske folket si sak, eller har håp om å nå gjennom.
Sist endret av vidarlo; 13. mai 2021 kl. 22:54.