View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av cplpro Vis innlegg
I tilfelle noen lurer på om jeg tullet/troller o.l. så er svaret nei, det gjør jeg ikke.

Jeg er mer og mer #AntiIsrael og sånn vil det alltid være.
Vis hele sitatet...
Å kritisere Israel sine handlinger er legitimt. Problemet er at når du oppfører deg så fitte idiotisk som du gjer, så legitimerer du Israel sin favorittaktikk: avfei all sakleg kritikk som antisemmitisme.
Sitat av cplpro Vis innlegg
Når det er sagt, så fordømmer jeg "ikke" alle jøder, og drar ikke alle unner en kam, men når det gjelder israel folk og spesielt Zionister, så ja: Der skulle hitler gjort en bedre jobb.
Vis hele sitatet...
Where to start...

For det første. Israel oppsto som ein reaksjon på folkemordet på jødar etter WWII. Ja, sionisme eksisterte før, men folkemordet gjorde staten realpolitisk mogeleg.

Viare. Folkemordet på jødane er avskyeleg. Punktum. Veldig stort punktum. Det finst ikkje grunnlag for det, og det var kriminell handling. At har hovudet stappa så satans langt opp i ræva at du ikkje ser det er forkasteleg. Når du i tillegg lurer på om åpenbart antisemmitiske konspirasjonsteorier som vart avkrefta lenge før WWII er reelle, så er konklusjonen min at det ikkje er truverdig når du hevder å ikkje fordømme alle jøder, eller dra alle under ein kam.

Viare presterer du altså for at Hitler burde fått fullføre folkemordet?

Eg har ein jævla ting å sei til deg: Brenn i helvete med meiningane dine.

Sitat av cplpro Vis innlegg
Og om noen mener jeg går over grensen, send meg gjerne en PM om hvorfor
Vis hele sitatet...
Du argumenterer for folkemord og innser ikkje at du går over grensa...? Har ikkje du fullført høgare utdanning? Er ikkje exphil del av det? Då bør du faen meg ha nok evner til å sjå sjølv at du ikkje tråkker over grensa - du valser ned grensa med stormartilleri.

Veit du kva eg blir kvalm av? Folk som agiterer for folkemord.
Sist endret av vidarlo; 13. mai 2021 kl. 22:06.