View Single Post
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Bare hyggelig =)



Jeg vil gå god for 38, men tar gjerne imot et nytt bilde av 35 med blitz eller en annen lyskilde som lyser godt opp soppen (Helst ikke bakgrunnen). Resten av soppen sier jeg ikke noe om da det virker til at du ikke forstår skadepotensialet på giftig sopp ut fra det jeg forstår på PM. Jeg har advart deg sterkt på å ikke forhaste deg med å spise den ene soppen du var usikker på, det vokser som sagt mer sopp på beitet.



Du har allerede fått flere svar på disse, om du er usikker er det så enkelt som at du kaster dem.
Vis hele sitatet...
Hei, tusen takk for svar igjen! Er veldig til hjelp! Ordlagte meg kanskje litt feil på pm, men er fullt klar over skadepotensialet ved å spise feil sopp, ville aldri hevet i meg noe som jeg ikke vet hva er. Har prøvd å lest meg så mye opp som mulig og prøver å heller spørre mye i stedet for å bare gå for hva jeg tror. Er bedre å ha flere syn på de forskjellige soppene og vite hva dere erfarne soppjegere tenker. Er veldig interessant å lese å lære nye ting, skal være så forsiktig som overhodet mulig. Skal forsikre deg om at jeg ikke skal hive i meg noe som jeg ikke vet hva er! Sender deg et bilde på pm i morgen! Takk for all hjelpen! Ha en god natt!
Sist endret av slappegodt; 18. august 2016 kl. 01:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.