View Single Post
Sitat av Saerdna Vis innlegg
Kanskje du burde lese hva som faktisk står i aviser ol, og ikke tolke alt på din egen måte? Hvilke seriøse kilder er det du mener har rapportert at det foregikk en organisert massiv massevoldtekt??
Vis hele sitatet...
Kanskje du burde lese det jeg skriver? At det var ett førsteinntrykk fra media, det kan jo faktisk hende at jeg ikke er den eneste som opplever det slik og at hendelsene får en feilaktiv vridning. Det er viktigere enn noensinne å være kritisk til media, kildekritikk osv. Det krever litt av oss alle og enhver. Denne saken er så mye vann på mølle, ikke bare for de høyrevridde og ekstreme men alle hverdagsrasistene. Jeg bor i en liten by som skal ta inn endel flyktinger og det er skremmende hva folk får seg til å skrive i kommentarfelt, fb osv. Felles for de alle er at de besitter og argumenterer med ett mildt sagt elendig og begredelig faktagrunnlag som for det meste er ren fiksjon.

Sitat av zeuber Vis innlegg
Det er urovekkende mange høyrevridde innholdsskapere som refererer til handlingene som massevoldtekt. Jeg arresterte en YT-bruker på det, og fikk spm tilbake: So we shouldn't be angry? Det er på det nivået debatten ligger for enkelte.
Vis hele sitatet...
Nettopp.