View Single Post
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Sitat av skytouch Vis innlegg
Har dine stjerner nederst(der det står 1943 på bildet) og koi fisk på baksiden?

Prøvde nylig 2 lapper med dette printet og opplevde intens fysisk ubehag og en kroppsfølelse som minnet om NBOMe opplevelsene mine. Men lappene kom fra en sikker kilde og ble inntatt oralt så det må ha vært LSD. Lappene hadde en litt bitter smak, men nummet ikke munnen som NBOMe stoffene gjør.

Visualsene var veldig som LSD og tankene var fine. Det eneste som var irriterende var den sinnsykt anspente kroppsfølelesen og et strekk i nakken som ble så alt oppslukende at jeg bestemte meg for å ta 110mg MDMA for å lette på trykket. Det hjalp utmerket og jeg hadde en fabelaktig tur de siste 6-7 timene.
Vis hele sitatet...
Jeg bestilte mine fra produsenten personlig, og er ganske sikkert på at det er 25i-NBOME. Om det er noen som utgir seg for å selge LSD på dette trykket tror jeg du har blitt lurt. Jeg betalte knapp og ingenting for 100 lapper 1000ug/p. Disse lappene er veldig kraftige, og 3 små føltes som en heftig LSD tripp for meg affal, og varte mye lengre enn 25i normalt skal gjøre.
Står ikke noe nederst eller på baksiden. Symbolet i stjernen oppe til venstre er tallet 25, så vil nok tro det skal være et hint om hva det faktisk er.