View Single Post
Hadde selv tenkt å slenge opp en slik tråd for noen uker tilbake, men siden jeg kun har hatt 2 bad tripps så droppa jeg det.

Flott tråd, enig i masse av det du sier. Folk jatter om at de har mye respekt for psykedelika å den slags, men respekten tror jeg du ikke virkelig får før du har opplevd en orntlig bad tripp. Å i mine øyne og også som du sier så tror jeg det ikke går ann å tenke seg unna en slik situasjon, for dette er sikkelig heavy greier.

Dette er en situasjon hvor all panikk og frykt blir utløst, du føler deg svak og maktløst, som et spedbarn i helvettes flammehav, å jeg føler meg heldig for å være i livet til å fortelle det, for nå du bader sikkelig så skulle man trodd man tar sine siste åndedrag.

Jeg trodde jeg kunne alt om psykedelika å hadde aldri trodd at noe så sprøtt kunne skje. Den andre bad trippen min må nokk hatt vært den værste. Starta med at jeg hadde tatt noen glass vin, så tokk jeg 2 dropp med mephedrone på 200mg vær, for så å ta 15mg 2c-e nasalt.

Etter å ha inntatt 2c-e`en å fått effekt var jeg veldig sikker på at jeg hadde funnet en veldig bra kombo. Ting var som det pleide å være når jeg var på tripp de første 2 timene. Plutselig så snudde hele trippen seg, jeg begynte å tenke usammenhengende tanker om at alt var fælt, å som jeg hadde lest før på internett om at viss du fikk en badtripp skulle du bare slappe av å tenke på noe annet eller gå deg en tur eller noe sånt. Ingen ting funka å jeg ble bare mer og mer redd, jeg hadde dette fryktelige ubehaget, både psykisk og fysisk, kan beskrive det som en smerte, det føltes ut som 1000 sverd hadde blitt stukket igjennom bevisstheten og kroppen min, jeg var sikker på at jeg skulle dø.

Jeg hadde aldri vært så redd i hele mitt liv, å når jeg tenker tilbake på den dagen jeg satt der å hadde det så jævlig, så er jeg sikker på at hadde jeg vært i den tilstanden igjen så ville jeg heller sett mamma, pappa og alle vennene mine dø tusen ganger bare for å slippe det, for så jævlig var det!

Nå i ettertid har jeg begynte å sammenligne badtripps og panikk angst anfall, som jeg begge har opplevd, å jeg synes det er nesten nøyaktig likt viss jeg ser bort ifra visuals som man får når man turer.