View Single Post
Dette er ikke menneskelig riktig og gjøre av seg. Men ærlig talt, noen skoler i oslo trenger det! Har gått på hellerud og det var nesten som å studere i utlandet, var den eneste i klassen som var norsk og alle snakket ett språk som jeg ikke forstod, skrive norsk kunne dem heller ikke og engelsk var aldri noen sterk side hos noen av de. Og etter som jeg har fått meg en del venner som er fra andre land er det mye styggt de tør og si på språket sitt i det du går forbi. Så skjønner at veldig mange etniske-nordmenn slutter pga dette, og at noen kom til og eksprimentere med det var bare rett rundt hjørnet! Jeg tror selv at dette vil gi bedre klasse-milijø og lettere for læreren å sette karakter ettersom klassen blir ganske likt nivå-messig.

Sitat av Pumpkin Vis innlegg
Om de deler opp klassene på denne måten, kan vi vinke farvell til integrering!
Vis hele sitatet...
Det gidder de jo nesten ikke uansett, de vil alltid beholde kulturen sin men skal ikke putte alle under samme tak for er mange som faktisk tar av burkaen, de tør å vise seg selv offentlig uten og skulle frykte at hun vil bli straffet på noen måte, tror bare de henger litt igjen i hjemmelandet og tar litt tid før de innser de er i Norge. Jeg hadde skjønnt det med en gang snøen kom tho
Sist endret av Cannabidiol; 24. november 2011 kl. 14:07.