View Single Post
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Denne metoden har jeg svært liten tro på at fungerer.

For det første så er det ingen som tilstår noe så simpelt som hasjrøyking eller amfetaminsniffing om de ikke har gjort det.
For det andre så vil du mest sannsynlig bli tatt med til avhør om du innrømmer bruk.
For det tredje så kommer de til å spørre deg om hvorfor du ikke bare ba om en urinprøve siden du selv mener du var ren på det tidspunktet.
For det fjerde så blir bruk av "lette" stoffer oftest straffet med forenklet forelegg, om du begynner å endre forklaring og nekte å godta f.forelegg/bot kan du ende opp i retten.



Dette må være svært sære politifolk eller så er noen som ikke snakker sant her.
Når politiet først har kommet på døra for en lovlig razzia så forlater de ikke stedet bare fordi de har en tilståelse om bruk av stoff.
Hallo?

Det er jo det beste tegne de kan få for å fortsette å lete videre i leiligheten, papirarbeid er det jo allerede blitt og mannskapene står der til disposisjon.
Vis hele sitatet...
Dette har vist seg å fungere ganske bra for meg å en del venner faktisk.

Ved ett par anledninger så har jeg blitt tatt i razzia uten at de har funnet hasjen som jeg har klart å gjemme unna. De truer med pisse prøve å spør meg om jeg har røyket, strategien da har vært å tilstå med en gang å det har blitt tatt ett lite avhør på stedet
(Om det ikke er noen store greier så er de lite hypp på og bruke tiden sin på å stresse ned på stasjonen osv..)

Etter noen uker (avhengig av hvor lang tid du tror du har saker i urin)
Så ringer du ned å sier du trekker tilståelsen, de har da ingen beviser på deg (om du har klart å bli ren såklart) Etter en god stund så kommer det ett brev i posten om at saken er henlagt (verste fall så må du ta en urin prøve som da er ren om du har klart å holde deg unna)
Politiet er også som regel så dritt trege at du har god tid på å bli ren innen forelegg osv kommer i posten.

Man har ingen ting å tape på å tilstå bruk med engang, for om de tar prøve av deg så blir du tatt uansett om du tilstår eller ikke. Om du ikke tilstår så blir det 100% ned å ta en prøve, men vist du tilstår så er det en sjanse for at de ikke gidder å ta deg med ned på stasjonene da du allerede har tilstått bruk å de tror saken er avgjort å ute av verden.