View Single Post
Sitat av Tripstil Vis innlegg
2CB er ikke direkte farlig, og tror ikke det finnes noen dokumenterte dødsfall av det. Uansett hadde ikke 2cb hatt plass på blotter papir da en dose er cirka 20 miligram mens lsd ofte er 100 mikrogram. Men det finnes utallige mange andre stoffer som passer på blotteren som DOM/DOC og 25i-serien osv. 25i-nbome skal vell ikke være aktiv i magen så vidt jeg vet, men skaff deg test kit så er du sikker.

Bruker selv denne sida https://www.reagent-tests.uk/ de har billige priser og kommer fort til Norge
Vis hele sitatet...

Fikk beskjed om å svelge de hele dersom det var blottere.. så det er nok det stoffet som ikke er aktiv i magen som de tenker på da For et surr . Hvem vil ha en sånn blanding liksom ? :P Dette minner meg om knipsa på 90 tallet ^^ Plutselig så var en oversvømt i russisk rullett-knips, blanda med en hel del andre ting enn det det var ment til å begynne med :P Det ble skikkelig Ukult rett og slett haha.. Takker og bukker for link, den skal jeg bruke Er glad i hjernen min så blir bra å få litt mer kontroll over at det er "rent" ^^