View Single Post
Trådstarter
3
Hei og takk for svar alle sammen, jeg kommer til å anmelde dette etter tilbakemeldinger herifra. Har ikke troen på at det blir tatt seriøst, men ser ingen grunn til å ikke gjøre dette.

Er innstilt på at mine ting er tapt, men ønsket å høre om det var noen kanaler jeg ikke har tenkt på som kunne hjulpet meg.

Når det kommer til å ta kontakt på finn som en potensiell kjøper, ser jeg ikke helt verdien i dette. Om det skulle vise seg å være mine ting (noe jeg nå er 99% sikker på), så er jeg i samme situasjon som å kjøre opp dit å banke på.

Jeg kjenner denne personen godt og er ganske sikker på at å møte opp er en dårlig ide. Dette mtp. barnet i husholdningen, moren kommer til å rope innbrudd og hjelp av full hals. En taktikk hun har brukt tidligere mot andre eks-kjærester (Fått vite dette i ettertid). Ønsker ikke å utsette barnet for en slik situasjon. Uansett hvor urettferdig jeg føler dette er, er det ikke verdt å skremme et barn.

Sitat av _abc_ Vis innlegg
Beklager, var veldig dårlig formulert fra min side så da ble det bare tull. Det jeg mente å skrive var at hun kanskje følte du har vært drittsekk. Du ser forskjellen? Det hun føler trenger jo ikke være fasit.

Uansett, håper det løser seg. Etter 3 år sammen så er det temmelig merkelig oppførsel å selge tingene dine det må jeg si. Har bekjente som har hatt litt utrivelige brudd men aldri hørt om at eksen plutselig blir gangster og selger tingene til den andre parten.
Vis hele sitatet...
@_abc_ Ja jeg ser absolutt forskjellen, ingenting å beklage for. Ja har vært igjennom "kjipe" brudd før, men denne situasjonen er ny for meg også.
Sist endret av Agemo; 9. april 2020 kl. 01:26.