View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Sarv_2 Vis innlegg
Det spiller ingen rolle hva man sender over frekvensene. Internett er bare "språket" som telefoner og rutere forstår.
Vis hele sitatet...
I tillegg vitner argumentasjonen om en totalt manglande teknisk forståelse av radio. Då er min konklusjon at vedkommande ikkje har grunnlag for å gjere seg opp ei sjølvstendig meining, og berre repeterer det andre har sagt - og dei andre var tilfeldigvis konspinuts.

Eg kan litt om radio. Eg kan litt fysikk. Nok til å forstå samanhengen mellom frekvens og energi, og nok til å vite korleis radiobølger i grove trekk oppfører seg. Den kunnskapen - som delvis er sjølvopplevd gjennom ekspriment med lys, stemmer ikkje med det 7kr8 prøver å formidle...

Sitat av Spectra Vis innlegg
Høyere frekvenser er nøkkelordet her.
Vis hele sitatet...
Frekvensane er alt i bruk. Høgare frekvenser er og i bruk.

Sola, som har effekt på 1kW per kvadratmeter, altså millioner eller milliarder gongar større effekt enn 5G, har ekstremt mykje høgare frekvens.

Så forklar samanhengen. Bruk meir enn ei setning. Slutt å kaste ut enkeltpåstander. Argumenter.
Sist endret av vidarlo; 4. april 2020 kl. 20:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.