View Single Post
Trådstarter
299
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det relevante er jo kva måleområde det er snakk om. Eit måleinstrument som er laga for å detektere sterke felt (>1W/m^2) vil neppe få nevneverdig utslag når feltstyrken er ein tusandedel av det.

Så vidt vi veit er ikkje frekvensen avgjerande, men effekt. Høg effekt (titalls watt per kvadratmeter, eller ein million-milliard gongar sterkare enn 5G) vil gi oppvarming, som kan vere farleg. Eg har ikkje fått med meg forskning som tyder på at enkeltfrekvenser er spesielt farlege, med mindre det er snakk om ioniserande stråling. RF-våpen er og nærare science fiction enn realitet.

Nei. Og du kan heller ikkje motbevise at eg kan fly med å flakse med armane. Du kan heller ikkje motbevise at det to meter lange stuebordet mitt ikkje er kreftframkallande.

Vis til den forskinga då. Og forklar kva som er skilnaden på 5G, og andre radioteknologiar, som nyttar identiske frekvensband.


Uh. Fint forsøk på hersketeknikk. Eg er veldig åpen for ny kunnskap, men det vil ikkje sei at eg er ukritisk.
Vis hele sitatet...
Det var ikke ett forsøk på hersketeknikk,det var heller en bemerkelse. men ganske ironiskt att påstanden kom i fra nettopp deg.

Det er kun 5g som tilbyr å sende Internett gjennom hele spekteret av frekvenser.ergo det er ingen andre som bruker samme frekvensband. Det er nettopp derfor ingen helt vet hvilken effekt det har å si på helsen.

Jeg fåreslår att du selv finner forskning, ettersom du garantert vil stille spørsmål ved enhver kildehenvisning som ikke kommer fra deg selv. Det burde du klare.