Tråd: Pi krypto
View Single Post
Det var et resultat av at jeg googlet "PI krypto" og fant denne tråden. Jeg var ute etter om det fantes vurderinger i noe fora av nyere dato. Finansavisen hadde vel et eller annet for et par år siden, men håpet på noe nyere. Som sagt så er PI avhengig av at de som er med selv tar initiativet til å bygge både nettverk og handelsplattformer. Og det er jo et stort chatteforum og "sirkler" av medlemmer der som er høyst reelle mennesker og som er godt i gang. Så fremt dette ikke er en scam(som jeg både tror og håper det ikke er, men altså ikke vet) så er det helt korrekt at vi som driver med dette og alle som kommer inn før mainnet, har en stor egeninteresse av å få dette ut til flere. I dag godtok også den første tradingplattformen PI sin struktur etter at de formodlig har testet kvaliteten og de sier de vil starte å trade denne kryptoen straks den er ute.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Bitcoin dokumenterte eigen kode, og alle kunne lage sin eigen implementasjon, og protokollane var åpne.

Bitcoin begynte med teknisk dokumentasjon, ikkje mumbo-jumbo. Pi-folka begynner med mumbo-jumbo, og har nada teknisk dokumentasjon, og en haug tvilsomme påstander.
Vis hele sitatet...
Det er ikke helt riktig. Straks du er inne på appen får du tilgang til mange titalls sider med teknisk dokumentasjon.
Sist endret av Olap; 29. desember 2022 kl. 22:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.