View Single Post
stjal ''MASSE'' fra jeg var 12-15 hver dag fra butikker dyre ting å ble tatt og arrestert på et kjøpesenter for å stjele da jeg var 14 men slutta når jeg begynnte å røyke mye hasj ble også tatt for mange dumme ting på den tiden jeg stjal
når jeg var 13 begynte jeg med ritalin og ble tvingt av skole til å ruse meg på det men hata å bli tvinga til å være rusa hele tia så slutta når jeg var ca 14 tror jeg prøvde alkohol når jeg var 13-14 ca og begynte å røyke hasj vær helg når jeg var 15 husker jeg prøvde kokain noen ganger når jeg var 15 for første gang og tok masse linere XD brydde meg ikke, når jeg ble 17 begynnte jeg med MDMA og tok det nesten hver helg experimenterte med noen oxys i en liten periode og men starta aldri tokk også noen valium og benzo men likte d ikke holdte litt på med lyrica og det var digg men starta heller aldri er 19 nå og jeg røyker bare cannabis har vert stoner siden 15-16 års alderen å røyket hver daghar perioder jeg røyker hver dag men vil si jeg lever veldig sunt prøve lsd når jeg var rundt 17 og
Sist endret av Bruker 1; 18. april 2020 kl. 15:03.