View Single Post
Hallais

Har nå et friår etter videregående, og har i det siste følt meg i små grader deprimert. Har en deltidsjobb der jeg drar inn rundt 10k i mnd, så jeg jobber omtrent 50%. Til høsten skal jeg nok studere IT, det er omtrent fastsatt.
Da var saken min her at jeg nå går med mye fritid og lite annet å gjøre enn å spille dataspill, trene eller være med kjæresten. Altså en ikke så utrolig spennende periode. Har behov for å få litt adrenalin eller å kastes ut i noe nytt der jeg ikke føler meg trygg. Tenker på å begynne på kickboksing da jeg alltid har hatt enkelte av teknikkene inne og da denne sporten er noe som frister. Er lei av treningssenter greiene så jeg trenger noe nytt. Videre tenker jeg på fallskjermhopp, utforske jungler utenfor landsbyer høyt oppe på fjellet osv. Har også vurdert å ta noen dramatimer da skuespill virker utrolig kult.

Store ambisjoner men lite drivkraft. Har bestilt en New York tur i mars. med kjæresten men det blir nok ikke mye adrenalin å hente, en gøy tur blir det nok uansett. Tenkte å teste ut skytebanen

Uansett! Grunnen til at jeg kommer til freaksa er for å be om tips, relatert til små reiser, nye oppdagelser eller adrenalinkick jeg kan jakte utenom Joker jobben min! (hehe)

Takk for hjelp i kort framtid
Sist endret av Jeyloh; 28. november 2013 kl. 00:34.