View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Igjen fortsetter du bare i samme banene: Jeg skal bare ta ordet ditt for godt, jeg kan vel liksågodt påstå at jeg er lege med
spesialisering i suicidologi med 30 års erfaring.

Du slår til med å gi meg en lenke, som ikke omhandler depresjon i det hele tatt men det velkjente faktum at rusmisbrukere ofte sliter med ernæring og hva slags kosthold de burde ha når de skal rehabiliteres.
Jeg ser ikke relevansen med det siste argumentet ditt om opioidkrisen i USA. Jeg brukte nettopp det som et eksempel på ordentlig korrupsjon der legemiddeldistributører betaler leger for at de skal skrive ut flere slike resepter til pasientene sine.
For din påstand var at Norske leger var korrupte fordi de faktisk tok seg betalt for jobben sin, du ordla deg slik at det virket som de fikk direkte økonomisk utbytte av å sette pasienter på antidepressiva.

Jeg slår meg til ro med at du heldigvis ikke kan påvirke det store og hele bildet, legene vil fortsette å hjelpe folk etter beste
evne til tross for ditt tafatte forsøk på å lære oss vanlig dødelige at ekspertene tar feil.

Jeg vil rette oppmerksomheten din mot en stor meta studie som slår fast at SSRI fungerer i de fleste tilfellene.

Jeg vil likevel gjøre mitt beste for å motargumentere slik vranglære som du presenterer her. Og ikke missforstå meg: Trening og kosthold
er klart en stor faktor i livskvalitet, og det er her jeg får lyst til å strekke ut en liten hånd: Kanskje du ordlegger deg feil, for du har jo
selv innrømmet i tråden her i et svar til _abc_ at det finnes de som er så langt nede at de trenger antidepressiva for å komme seg på banen: Du snakker kanskje bare om milde depresjoner som resultat av dårlig kosthold og livsstil. Men det er ganske klart at du har et personlig vendetta mot leger, kanskje du fikk feil behandling for ditt tilfelle: Leger er bare mennesker de og, er man i tvil har man sin fulle rett til å skifte lege for å få en annen vurdering på saken sin. Du legger ut om at leger er korrupte ondskaper som vil tvinge
deg inn i behandling som de tilsynelatende skal tjene mer penger på. Slike fargefulle fantasier hører ikke hjemme uten at du kan underbygge påstanden din med bevis, men gang på gang vrir du deg unna, du styrer debatten dit du vil og ignorerer gode argumenter fra flere her i tråden og det føles ut som man står å diskuterer med en murvegg.

Jeg føler jeg har fått presentert saken min godt nok, og diskusjonen i seg selv avslører motivene dine.
Så med det lar jeg saken være, til neste gang du kommer med grunnløse påstander som kan potensielt sette liv i fare: For da klarer
jeg ikke å la være å motsi deg, eller hvem som helst som kommer hit og tror grunnløse påstander
får stå i fred.
Sist endret av Dodecha; 5. juni 2020 kl. 08:50.