View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Lauritz Vis innlegg
Det finnes nok av eksempler på at helsepersonell (sykepleiere, leger og psykologer) som blir tatt på fersken av å forgripe seg seksuellt på pasientene også har påstått at det skulle være en del av behandlingen.
Vis hele sitatet...
Ah, men ikke nok av de til at du faktisk kan komme med konkrete bevis? Det her er tullprat av en annen dimensjon, det er veldig tydelig at du har noen uløste konflikter i deg og du retter sinnet ditt mot en imaginær mørk kraft som du påstår eksisterer i helsetjenestene våre.
De eneste onde kreftene som påvirker helsetjenestene våre er politikere med budsjettkuttene og økte arbeidslasten på våre fantastiske helsearbeidere.

Sitat av Lauritz Vis innlegg
Jeg har ikke snakket om korrupsjon, det er å sette det hele på spissen. Jeg menet imidlertid at det er umoralsk å sette pasienter på en pillekontrakt istedenfor å gjøre som man gjorde før i tiden, dvs. å sende dem på noen ukers gårdsarbeid eller annen fysisk aktivitet.

Jeg har selv hørt at enkelte fengselsfugler som har slitt psykisk har hevdet i tv-innslag at det er bedre å bli trett av arbeid enn av piller.
Vis hele sitatet...
Nå får du ta deg sammen, det her er forbi idioti å påstå.
Ut i fra din påstand så eksisterte ikke depressjon før i tiden altså.

Men takk for at det var så lett å avsløre deg. Ha en fortsatt fin dag.