View Single Post
Men er det så farlig at man gjentar seg litt på MDMA da? dA jeg holdt på med det aktivt var det litt av sjarmen og det er jo ikke noe mer falsk i det enn at to kompiser mimrer tilbake til noe lættis som skjedde på syre en gang, eller mimrer generelt for den saks skyld.

Ellers kan jeg si det alltid er en fryd å prate med noen som er på MA mens jeg er nykter, kanskje ekstra godt nå som jeg helt offisielt har lagt det på hylla for en stund. Det har alltid vært folk som har gått mye dypere enn ellers og ikke på den samme, påtrengende måten de ville ha levert budskapet på i fylla. Høres mer ut som det er vennene dine som stuker her enn MDMA'en.

Når det er sagt og det her er absolutt anekdotisk, men jeg endte opp med å bli god kompis med en dude jeg i utgngspunktet ikke var fan av i det hele tatt, ene og alene pga MDMA. Varte gjorde det vennskapet og men jeg tviler på at jeg kunne ha opplevd noe lignende på noe annet stoff. Men det hjalp oss å forstå hverandre og han er genuint en fet fyr like vel.
Sist endret av equimanthorn; 7. mai 2020 kl. 22:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.