View Single Post
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Jeg har bare én ting å si - prøv å være edru rundt en gjeng som tar MDMA en kveld og se hvordan de oppfører seg. Om du selv har tatt Molly så føler du såklart at alt er dritnice.
Om du er edru ser du fort hvor overdrevet den empatien og kjærligheten som spres mellom menneskene er. Det virker direkte falskt. t
Vis hele sitatet...
Igjen, det kommer veldig an på menneskene og settingen. Har vært nykter flere ganger sammen med folk som ruller, og har ikke samme inntrykk som deg.

Det jeg har sett er alt annet enn falskt. Vil kanskje tilogmed si det er mer ekte enn når folk er nyktre. Under påvirkning av MDMA tør folk å åpne seg opp og si akkurat hva de føler. Til vanlig vil jo gjerne vi (og særlig menn) begrense det å vise følelser, og prøve å framstå kule, sterke og selvsikre selv om det ofte ikke er sannheten.

Første gangen jeg rullet så tok jeg forholdet med dama til the next level. Fortalte henne masse greier som jeg hadde holdt for meg selv. Fortalte henne om følelsene mine, at jeg ikke alltid greier å være det beste mennesket for de rundt meg, men at jeg er klar over det og at det er noe jeg jobber med for deres skyld, selv om jeg ikke er så flink til å formidle det til vanlig. Alt av ego og stolthet forsvant, og jeg fikk ut mye som ikke burde være usagt i et forhold, men som dessverre ofte er vanskelig å innrømme, tilogmed for meg selv.

Utrolig hvor mye tullete sperrer vi har i psyken vår til daglig. Stolthet, forfengelighet osv. Det er veldig sunt å kunne sette ord på følelser. Selv om jeg og dama hadde vært sammen i mange år før det, var det som jeg endelig fikk vist henne mitt sanne jeg.

<3