View Single Post
Spør du meg, så vent minst 1-3mnd.. helst mer om du bryr deg om ståa på hjernen din. personlig danser jeg med emma max 2 ganger i året, fordi jo mer man gjør noe, jo mindre spess blir det.. og når jeg byr henne på en dans, så er det jo greit å få mest ut av det.. enkelt og greit. Må nesten skryte litt av dine fornuftige doseringer da! Ikke la deg friste til å bikke 250 �� plutselig en dag får du noe som er 2x så strong som det du er vant med.. og da blir det plutselig litt for mye av det gode! tro du meg..��

redosering dag 2 og evt. 3
vil ifølge mine 2 hypotetiske erfaringer bare føre til at du skyter degselv i foten de nærmeste dagene/ukene som kommer.. samt du leker med risken for å utvikle serotonin syndrom, noe som jo absolutt ikke anbefales. De gangene jeg har vært på allweekend- festivaler angrer jeg bittert på om jeg lar fristelsen ta overhånd... Det er ikke sånn at jeg døde eller tok noe tilsynelatende stor skade av det, men det er fortsatt ikke en posisjon du vil sette degselv i. Bare se på matten f.eks.. én 4-6timers små-skuffende opptur i bytte for 7-21+dager med nedtur/nedstemthet mm.? Not wurf, Less is more.