View Single Post
Har jeg forstått deg rett har du stor innsikt i din egen rusbruk. Du virker reflektert og å ha en nabo som selger deg 5 ´ere høres ut som en fin ting det. Jeg har selv hatt en nabo som har forsynt meg med det jeg har ønsket å ha i spliffen min. At det kan bli litt mye i perioder er en reflektert tanke og fin tanke og viser at du er klar over det selv. Du har fortsatt kontroll-

Jeg har vært der du er. Jeg har hatt lengre perioder som har vært intensive meg stort bruk av forskjellig type rusmidler. Primært cannabis, lsd, ketamin, 2c-b, mdma, kokain. Der og da føles det godt og du kan holde på med å røyke og feste i helgen veldig lenge før man føler at man har et problem. Jeg vil bare si til deg at det er greit å ha en utblåsning. Du er deppa og ønsker kanskje å skyve følelsene dine ett annet sted hvor du slipper å ta del i de. Det er helt greit, vi reagerer alle likt på å bli dumpa. Selv så havnet jeg dypt inn i en rus tilværelse hvor jeg gikk arbeidsledig og på nav i nesten 3 år, jeg ville ikke ha jobb og prioriterte å ruse meg og være deppa.