View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av thundercat Vis innlegg
En ser jo på bildet hva det er.. Hvis jeg snur dette og sier bevis for meg at Mona Lisa bildet er ett menneske!? Hvor dumt høres det ikke ut.. på bildene som jeg vil vise er det tydelig at det ikke er noe menneske skapt og fantes aldeles ikke på 1400 tallet. Bildene er ekte og en kan selv gå å se på dem om det er av interesse.
Vis hele sitatet...
Nei, ein ser ikkje kva det er. Felles for alle bileta er ei form for objekt som ikkje er spesielt tydeleg. Om nokon eksplisitt ville avbilda noko slikt ville dei neppe gjømt det godt vekk i eit anna bilete?

Og antydninga di om å bevise at Mona Lisa skal avbilde eit menneske fell på si eiga urimelegheit. Det er to ikkje spesielt samanliknbare situasjoner - for i tilfellet menneske har vi ein fasit vi kan samanlikne biletet mot, og nokså utvetydig avgjere at det er meint å avbilde eit menneske. Om spørsmålet derimot er om det er eit konkret levande menneske som er avbilda, så er svaret at det er nær umulig å slå fast.

Og korleis i alle dager kjem du til at noko treng finnast på 1400-talet for å kunne verte malt på 1400-tallet? Fanst jesus på 1400-talet? Like fullt er det mange maleri i perioden av...drumroll... jesus. Fanst det løver med
kvinnehovud i det gamle Egypt? Dei har jo ein stor skulptur med det...

Og avslutningsvis: http://ancientaliensdebunked.com/ref...n-ancient-art/

Der har du ein artikkel som går gjennom symbolbruken, og har kjelder. Så det er åpenbart folk med kunstkunnskap som har sett på det.
Sist endret av vidarlo; 18. mai 2016 kl. 21:42.