View Single Post
Sitat av supernatural Vis innlegg
Vi har også allerede sett obervasjoner, i tillegg til at vi har teknologi som best kan sammenlignes med nettopp science fiction.

Et par eksempler på dette er bla.:

- De kjente Kornsirklene, som for alt vi vet kan være koordinater.
Vis hele sitatet...
Nei, de er laget av høyst naturlige og menneskelige spøkefugler.

Sitat av supernatural Vis innlegg
- Northrop Grumman B-21 (https://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_Grumman_B-21) som jo har et type utseende som tidligere kun eksisterte i Science Fiction.
Vis hele sitatet...
Hva har det med aliens å gjøre? "Jeg synes den ser spesiell ut, derfor aliens"? Jesus...

Sitat av Detectable Vis innlegg
Men, i det siste har jeg blitt obs på at par ting som jeg ikke greier å forklare.
Vis hele sitatet...
Det oppsummerer vel egentlig det dette handler om: "Jeg vet ikke, derfor aliens."

Det er ren ønsketenkning fra din side. Det finnes andre og mer kjedelige forklaringer som er uendelig mye mer sannsynlige (som løgn, psykisk sykdom, osv.).

Sitat av Detectable Vis innlegg
Det at dette derimot kom fra astronauter, menn som har blitt valgt ut til romprogrammet for å være de beste menneskene Amerika kunne finne, både fysisk og psykisk, ga en del troverdighet til historien.
Vis hele sitatet...
At noen en gang i tiden ble funnet skikket betyr ikke at ting kan ha gått nedover siden da.

Sitat av Detectable Vis innlegg
Jeg føler heller ikke jeg kan ignorere de tusenvis på tusenvis av mennesker fra 1800-tallet (og sikkert enda tidligere om du leter litt) til nå som har stått frem med den samme historien gang på gang, om disk eller sigar-formede objekter som står stille på himmelen frem til de aksellererer til enorme hastigheter og enten blir borte, eller gjør 90 eller 180-graders svinger uten å endre hastighet eller oppfører seg på andre merkelig måter som er a-typisk for fly. helikoptre eller andre kjente objekter.
Vis hele sitatet...
Men hvorfor er disse observasjonene aliens og ikke spøkelser, guder, osv.?

Sitat av Detectable Vis innlegg
Siden alle "vet" at romvesner ikke eksisterer er det veldig lett å hoppe rett på latterligjøring av alle som tror på ufo'er uten at vi selv har lest en settning av hva som blir lagt frem av bevis.
Vis hele sitatet...
Det du kaller bevis er jo stort sett bare tomme påstander fra tilfeldige mennesker. Anekdoter er ubrukelige. Spesielt når disse menneskene tolker omtrent alt de kan komme over til å ha med aliens å gjøre.

Sitat av Detectable Vis innlegg
For meg blir det dermed ikke så rart at bilder, videoer og historier om UFO'er blir ledd av og ignorert uten at det undersøkes nærmere.
Vis hele sitatet...
Hva mener du? Det er undersøkt mange ganger, og det har aldri vist seg å være aliens.

Sitat av Detectable Vis innlegg
Kunne fortsatt som dette, men tror jeg skal avslutte med å dele en video som oppsummerer hele fenomenet bedre enn hva jeg klarer i en post. Så er jeg og interessert i å høre hva dere tenker om dette fenomenet, som ser ut til å oppta fler mennesker enn noe annet mysterie på planeten.

https://www.youtube.com/watch?v=Qm4Uq23nSEU
Vis hele sitatet...
"Richard Dolan teaches the Introduction to Ufology class at the International Metaphysical University as part of its ufology program."

Virkelig troverdig kilde der, du...
Sist endret av hemmeligegreier; 1. mars 2016 kl. 20:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.