View Single Post
Sitat av supernatural Vis innlegg
Samtidig så stiller jeg også noen kritiske spørsmål rundt synligheten av de ufoene som er blitt observert.
Fordi, dersom man har teknologi til å dra millioner og milliarder av lysår, er det ikke da sannsynlig å tro at de også har teknologi som gjør det mulig å kamuflere/usynliggjøre fartøyet?
Vis hele sitatet...
Kan se ut som dem har en form for kamuflasje men mulig det krever mye energi og blir derfor ikke brukt hele tiden. Ufoer blir jo sett verden over hver eneste dag så virker ikke som om dem prioriterer kamuflasje

En av YT kanalene jeg synes var best men som nå er død var:
AnonymousFO
https://www.youtube.com/user/AnonymousFO/

Veldig mye interessant her.

Jeg har den teorien at av alle disse falske/ekte videoene så må det være minst 1 som er sann.. og da har en jo svaret. Og av alle personene(private/politi/militær etc etc) så kan ikke alle være løgnere.

Har selv sett mye rart av Ufoer som alldeles ikke kan være menneskapt, selvsagt er ikke dette bevis på Utenomjordisk intelligente besøker oss men når ingen kan forklare fenomenet så kan en jo bare spekulere i hva det er.

Youtube florerer jo av folk som lager falske Ufo videoer(Thirdphaseofmoon/secureteam10 etc...), så en må være veldig kritisk.