View Single Post
Sitat av MCIRON Vis innlegg


Flere ganger har jeg gjort en stor feil og joinet et raid guild, som da krever at du som person møter opp og spiller og ikke failer på noen punkter. Dette gjorde at jeg dreit i venner noen ganger, TIL OG MED real life hendelser som feks å ditche tilbud som "hey, blir du med på kino? blir du med i skibakken? blir du med på fest?" etc. Og da har det hendt at jeg bruker en skitten unnskyldning som "naaah må gjøre lekser/øve til prøve" osv osv.
Vis hele sitatet...
Den 'skammen' der tror jeg sier at du nok var avhengig selv om du ikke så på deg selv sånn. Skammen i at du måtte finne på en unnskyldning fordi (jeg antar) du syntes det var for flaut å si at du skulle sitte og spille WoW. Hørt den i mange former som 'neida, jeg har bare drikki litt denne uka, litt vin med søstra mi' (les: jeg drakk 6 av 7 dager og den vinen, den drakk jeg alene!) eller 'jeg bare festrøyker jeg' (les: og når jeg er litt deppa, eller stressa, eller bare må ha en røyk). Det å finne på unnskyldninger ovenfor seg selv eller andre er generelt et dårlig tegn...